website tijdens mijn reis door Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Koen Cuypers - WaarBenJij.nu website tijdens mijn reis door Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Koen Cuypers - WaarBenJij.nu

website tijdens mijn reis door Peru

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koen

22 Augustus 2005 | Peru, Lima

internetbrowser: http://Cuyperskoen.waarbenjij.nu/admin/

Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen.

  • 29 Augustus 2005 - 20:14

    Lieve.vandenhauwe:

    Hallo Koen,

    Ik ben net terug van het zomerweekend van Groen! en toen ik in een mail van Greet het adres van jouw website las, ben ik er meteen naartoe gesurft.
    Ik ben erg onder de indruk van de prachtige foto's en krijg warempel zin om zelf eens naar Peru te reizen.
    Maar ja, dan zal ik mijn dure eden dat ik nooit meer zou vliegen moeten breken :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Koen

Fietstochten: Antwerpen-Schotland 2016, Spanje - Zuid Marokko 2015, Guatemala City- Costa Rica 2014, Antwerpen - Trondheim (Noorwegen), Antwerpen - Thessaloniki (Griekenland), ...)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 4139

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 02 Mei 2015

Marokko

01 Augustus 2005 - 30 Augustus 2005

PERU (LIMA-ARAQUIPA-CUSCO)

Landen bezocht: